Trainingsloop in de Onlanden 8 mei a.s.

23 April 2021 18:43
Lieve mensen,
 
Mijn training voor de 100km hardlopen voor Terwille is in volle gang!
Als onderdeel daarvan, ga ik zaterdag 8 mei a.s. een route (halve marathon) hardlopen in De Onlanden bij Eelderwolde. En jij kunt mee doen!
Ook wanneer je wilt wandelen, nordic walken of fietsen (op de race fiets kun je op tempo trainen zoals ook GVAV veelvuldig doet), of je stapt op de MTB en gaat kris kras door het mooie gebied heen, met een mogelijke lus naar de bossen van Norg.
 
Zet je samen met mij een stap voor een nieuw perspectief?
Loop (fiets of wandel) met mij ‘mee’!
In Strava zet ik een aantal routes welke je zou kunnen doen; maar voel je ook vrij om deze aan elkaar te koppelen of zelf een route uit te stippelen. We komen dan samen in actie en het zou leuk zijn wanneer je dit op Strava deelt.
Ik zal een club / groep aanmaken waarin we elkaar kunnen volgen en aanmoedigen.
 
Wegens Corona kunnen we er geen gezamenlijke training van maken. We raden iedereen aan om in 2 tallen in beweging te komen en groeps vorming te voorkomen. Denk om elkaars gezondheid en help elkaar om op gepaste afstand te blijven. Genieten van de prachtige omgeving is ons grootste goed. Jullie meenemen in het gebied waar we al vele voetstappen hebben achter gelaten en er nog vele zullen volgen. 
Eric en ik staan van 's morgens 9:00u tot  's avonds 18:00u met onze camper in de Onlanden. Lopen een halve marathon, stappen op de fiets en zullen onze wandelschoenen meenemen. In voor een praatje, bijpraten of uitleg geven over ons doel. Ook dan op gepaste afstand en in kleine groepjes (max 4 personen).
 
Wil je graag ‘meedoen,’ maar loop, wandel of fiets je liever in je eigen omgeving? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Geef je dan wel op, zodat we contact kunnen houden deze dag.
Opgeven kan door te reageren onder dit bericht, op ons bericht op facebook en of Instragram, of door een appje te sturen (06-30955685). Wanneer je het evenement aanklikt, klik dan op "DISCUSSIE". Hier vindt je onze berichten - acties -filmpjes -foto's in aanloop naar 11 september 2021. Om te beginnen met de informatie omtrent 8 mei. 
 
Mocht je 8 mei niet kunnen, hou dan onze website in de gaten. 19 juni a.s. lopen wij een stukje op met Sameena van der Mijden op. Zij loopt van 16 juni tot 25 juni 10 x 100 km voor het goede doel Tot Heil des Volks.  "We lopen door vrijwel álle grote steden van Nederland en we zouden het tof vinden als de ketenpartners iets organiseren langs de route. De route vind je op: https://bit.ly/3my8ePJ.
We gaan haar ondersteunen op 19 juni samen met Terwille. We hopen dan met meer mensen tegelijkertijd in beweging te komen en hier een leuk, actief en inspirerend evenement van te maken.
 
Waarom wij voor Terwille gaan lopen? Zie onze voorgande blogs.
In het kort waar Terwille voor staat: Geloof in Vrijheid.
Terwille biedt hulp aan mensen die te maken hebben met verslaving en/of prositutie. Ze zoeken vrouwen op door langs te gaan op hun werkplek of door online te zoeken naar advertenties. Ze bieden een luisterend oor en de mogelijkheid om door middel van professionele behandeling en persoonlijke begeleiding te werken aan een nieuwe toekomst met een eigen woonplek, een gezond netwerk en een nieuwe baan. Dit kan o.a. op een van onze anonieme woonlocaties. Hier kunnen vrouwen in rust los komen van hun oude netwerk. (zie facebook / instagram: Terwille Verslavingszorg)
 
We horen graag van je terug en hopen op je ondersteuning, en weet; aanmoedigen doet wonderen. Aandacht hebben voor elkaar is waar we het voor doen. Niemand kan het alleen!
 
Fijn weekend en hopelijk tot snel.
Liefs Eric en Marjan