De Onlanden verkennen
08 May 2021 20:35Vandaag, 8 mei 2021, stonden Eric en ik met onze camper in de Onlanden. Wegens Corona konden we er geen groots evenement van maken. Omdat er in kleine getalen wel "wat" mag en de Onlanden groot genoeg is om samen in beweging te komen hebben we vandaag dus een 'klein' event georganiseert.
We kijken terug op een geslaagde dag. Hebben genoten van iedereen die ons kwamen supporten. Er is gewandeld, gefietst, gerend, een marathon gelopen én op afstand, vanuit huis, gewandeld en een marathon meegelopen. Ook kwamen mensen vanuit huis op de fiets (o.a.Tynaalo) en met de auto van (Appingedam - Groningen) "even" aan om een bakkie te halen en ons een hart onder de riem te steken. Van collega's kregen we zelfs een prachtige boeket bloemen op vaas aangereikt. Super lief.
We hebben genoten van samen in beweging te zijn, de ontmoetingen, de gesprekken en de stralende gezichten.
Terwille op een sportieve spontane wijze onder de aandacht kunnen brengen. Aandacht voor het project Perspectief +, vrouwen lopen voor vrouwen en van Raam naar Baan.
Hiernaast aandacht voor een van onze volgende acties op 19 juni a.s.. Sameena van der Meijden gaat van 16 -25 juni a.s. 10 dagen achtereen 100 km hardlopen. Dit om aandacht te vragen voor Tot Heil Des Volks (Amsterdam) en de Muskathlon@Home op 26 juni a.s.. Hardlopen tegen het onrecht van gedwongen postitutie in Nederland en de uitstapprogramma's. Hierover later meer. Maar ben je nieuwsgierig: google Sameena van der Meijden of bezoek haar site op facebook/ instagram.
Voor een impressie van vandaag zie de foto's. Zijn geinspireerd voor volgende acties.
Maar duiken nu eerst op de bank met de benen hoog.
Sportieve en warme groeten van Eric en Marjan Helmantel




