In vertrouwen werken aan herstel

29 June 2022 03:14

De tijd tikt door, mijn herstel gaat in hele kleine stapjes. Inmiddels 3 dagen Corona achter de rug. Wat geen pretje is. Heftige hoofdpijn, koortsig, spierpijn, hoesten, pijn in mn keel, slijm en begin benauwd te worden bij inspanning. 
Waar is de tijd gebleven dat ik zomaar 60 km liep? 

Wat wel goed gaat / ik heb mogen beleven: 

Een indrukwekkend Pinksterweekend tijdens "opwekking", "diep geraakt " weer thuis gekomen.

In de gemeente de Alpha cursus begonnen met een klein groepje vrouwen. Op een ontspannen manier praten over geloof, onze Vader, onze relatie tot Jezus en zoveel meer. 

Bouw ik mijn werk weer op en mocht ik mee naar Oostenrijk: de Handbike Battle. Eric en ik begeleiden ieder jaar 6 handbikers naar de top samen met onze collega's binnen het UMCG Handbike Team. Mensen met een beperking, aangeboren of onlangs opgelopen (bijv een dwarslaesie), weer in hun kracht zetten. Ervaren dat je nog zoveel wel kunt. Een week met lotgenoten ervaringen kunnen delen en samen de overwinning vieren: 20 km op armkracht 1000 hoogte meters maken. 

Mogen Eric en ik 10 juli a.s. binnen de gemeente De Hoeksteen in Haren, een activiteit organiseren: met als doel elkaar ontmoeten, samen in beweging en samen eten. 
Nevendoel: aandacht voor onze actie inactievoorterwille. Er komt zelfs een ervaringsdeskundige haar verhaal vertellen aan het einde van de ere dienst. 

Dan gaat er best veel goed 😊 🙏🏼.

Of ik mijn doel 100 km hardlopen voor Terwille heb opgegeven??? NEE. 
Wat ik wel weet.... het gaat nog even duren. 
Of wij Terwille loslaten? NEE. 
Wanneer onze volgende actie is, na 10 juli, ???

Alles weten maakt niet gelukkig.

2 Korintiërs 12: 10....Juist doordat ik zwak ben, ben ik sterk!

In vertrouwen werken we aan herstel en houden we ons doel voor ogen: 

100km hardlopen voor Terwille

minimaal € 10.000,00 ophalen voor Perspectief +

waar mogelijk vrijwilligers werven voor Terwille

Aandacht voor gedwongen prostitutie, mensenhandel en loverboys. Het onrecht wat de wereld uit moet. 

Liefs Marjan